Nymphomaniac……..

Funderat fram och tillbaka om jag skulle eller ville se denna filmen
Bra skådisar i all ära, men snacket om sexscenerna avskräckte lite
Samtidigt har man ju sett andra av Triers filmer och han är lite udda (sorry)
men så satt jag och hade tråkigt idag och de filmer som fanns nya var av piss kass kvalite

Så….hoppsan visst blev man lite paff, sexscenerna var faktiskt ”värre” än jag läst
men berättelsen udda och på sätt intressant trots all kritik, tycker ändå att de närgångna bilderna inte hade behövts för storyn, men då hade den iofs inte blivit lika omtalad heller

Så är du porrtrubbad och gillar udda historier så se den……

Gillade inte slutet dock………..

Om Sue

Working as assistant nurse, do volonteer work, i have an allotment garden in Landskrona have 2 dogs puppy Vito and Dot 4 y old (eng cockers)
Det här inlägget postades i böcker jag läst, Filmer jag kollat och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera, skrik, gör vad du vill !!

