Dot nästan platt som en pannkaka

kommer gående på trottoaren och ska gå over vägen vid midhemsvägen, tittar över axeln,
kommer en bil men den blinkar inte så jag börjar kliva ut i gatan,
får dra in hundarna snabbt, då bilen plötsligt svänger iaf.
Föraren sitter så klart i mobil och letar parkering.
Han hittar ingen och vänder tillbaka, jag pekar mot bilen med armen och han stannar.
Han vevar ner rutan och frågar vad jag vill, så jag säger ju att han ska kolla sina blinkers för han höll på att köra ner min hund.
Jag ska väl fan hålla ordning på mina hundar säger han, då blir jag förbannad, säger det är väl du din idiot som ska lära dig hur man kör bil och att man visar var man ska.
Av nån anledning har han med att göra att jag är en hora för jag säger till??
jag slår handen mot hans dörr och säger om det nästa gång är en 3-4 åring du kör ner blir du då glad??
Då tar han något ur passagerarsätet och drämmer i ansiktet på mig….
Vilken karl va??
Ja du jag tog ditt nummer, du är polisanmäld, men det leder ju säkert ingenstans

Om Sue

Working as assistant nurse, do volonteer work, i have an allotment garden in Landskrona have 2 dogs puppy Vito and Dot 4 y old (eng cockers)
Det här inlägget postades i Man blir bara....Grrr, Om mig och de mina och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Dot nästan platt som en pannkaka

  1. Sue skriver:

    nä det gjorde ingen nytta, inga vittnen ingen undersökning

Kommentera, skrik, gör vad du vill !!

