Is your mummy home???

http://hd.se/helsingborg/2012/10/08/bluffare-pastar-att-de-ringer-fran/

ja har man tid kan man ha kul….med bluffmakare och reklam folk som ringer en hem
ja vissa försöker ju bara tjäna en ärlig krona medans andra försöker stjäla ens pengar

(jag fattar inte att någon idag ger ut uppgifter eller låter någon styra deras dator??)

Jag brukar ibland lyssna på erbjudanden från telenor, bredbandsbolaget, comhem osv
men sällan har de något bättre att erbjuda mig än det jag redan har….
eller så har de inte det jag skulle vilja ha….

Men roligast har jag när jag svarar med barnröst…
de försöker locka mig att hämta mamma, jag kan få för mig att sjunga för dem
berätta om min nya docka….så säger de kan du hämta mamma..
då säger jag -Hon bajsar…..

Om Sue

Working as assistant nurse, do volonteer work, i have an allotment garden in Landskrona have 2 dogs puppy Vito and Dot 4 y old (eng cockers)
Det här inlägget postades i Humor, Man blir bara....Grrr och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Is your mummy home???

  1. martina skriver:

    hahahahaa! det ska jag roa mej md nästa gång:):)

  2. Sue skriver:

    PS. en annan bra metod är att låtsas att du hör dåligt. DS

Kommentera, skrik, gör vad du vill !!

